قبله گاه

Reyhan

من آن گلبرگ تنهایم که میمیرم ز بی ابی

 

 

 

 

 

می نوازم با دلم سنتور . باور میکنی ؟
دستگاه دلکش ماهور . باور می کنی ؟
پشت ابرتیره گی ها نور پنهان کرده اند
چهره ام در سایه ها مستور. باور می کنی ؟
عشق یک پرده کشید و دیده گانم کور شد
پیر کنعانم دو چشمم کور. باور می کنی ؟
همچو موسی می کنی اعجاز و من بی اختیار
گم شدن در غار های طور. باور میکنی ؟
مستم اما لب نیالایم به هر پیمانه ای
چون دلم شد خوشه ی انگور . باور میکنی ؟
نام شیرینت برای من تداعی میکند
طعم داغ اشک های شور . باور میکنی ؟
برج و باروی دژ مهر تو یعنی قبله گاه
در وجودت می شوم محصور . باور می کنی ؟
لحظه ای از حس تکریم تو غافل نیستم
می شوم با بندگی مغرور . باور میکنی؟

                                                      

                                                                     

 

 



+نوشته شده در دو شنبه 28 / 6 / 1394برچسب:,ساعت11:6توسط mitra | |